רשלנות רפואית בטיפול במחלות לב

בתחום הקרדיולוגיה העדר או מתן טיפול מאוחר מוביל לפגיעות משמעותיות

תחום הקרדיולוגיה עוסק ברפואת הלב ויש האומרים שהוא גם לב עולם הרפואה. בישראל ובעולם בכלל, מאובחנים ונמצאים תחת מעקב קרדיולוגי, מאות אלפי אנשים, בכל הגילאים ומכל המינים, הסובלים מבעיות לב שונות שנגרמו כתוצאה מגורמי מחלה שונים.

ההשלכות המעשיות של רשלנות רפואית בתחום זה עשויות להיות הרסניות, שכן העדר טיפול או מתן טיפול מאוחר או שאינו מתאים, עשוי להוביל לפגיעה משמעותית בשריר הלב עד כדי צורך בהשתלת לב ואף לתמותה. לעיתים גם טיפול שגוי עלול לגרום לפגיעה באיברים אחרים, לרבות לפגיעה מוחית בשל העדר הגעת חמצן למוח ולנכות קשה. כך היה במקרה של פלוני שלא הבין את שפת הרופאים בבית החולים וסרב לעבור צנתור. במקום לאתר איש צוות שדובר את שפתו של החולה, החליט הצוות הרפואי לוותר על הצנתור ולתת לחולה טיפול תרופתי שסיכן אותו הרבה מעבר לתועלת שהם ביקשו להשיג. החולה איבד את ההכרה לפרק זמן ממושך ונותר עם פגיעה מוחית קשה שהפכה אותו לחולה סיעודי הזקוק לעזרה צמודה במשך כל שעות היממה.

האמור באתר, כולל במאמרים המופיעים בו, נועד להשכלה כללית ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי עם עורך דין או להסקת מסקנות משפטיות במקרה מסוים.
במקרה והנך סבור/ה שנגרם לך עוול במהלך טיפול רפואי, עליך לפנות לקבלת ייעוץ משפטי ספציפי.

עו"ד יאיר סקלסקי
משרד עורכי דין יאיר ח. סקלסקי עוסק ברשלנות רפואית, משפט רפואי, זכויות החולה וניהול סיכונים. המשרד נותן ייצוג ייצוג אישי ומקצועי לתובעים ברשלנות רפואית, מכל רחבי הארץ, בעיקר כנגד מוסדות רפואיים ואף בקשר לזכויות וטיפולים רפואיים לישראלים ברחבי העולם. למידע נוסף לחץ כאן
לייעוץ השאירו פרטים

אתר זה מוגן באמצעות reCAPTCHA ובאמצעות מדיניות הפרטיות ומדיניות השירות של גוגל.

רשלנות רפואית
יצירת קשר
חושבים שחוויתם רשלנות רפואית?

השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

אתר זה מוגן באמצעות reCAPTCHA ובאמצעות מדיניות הפרטיות ומדיניות השירות של גוגל.